Diskuse
Nelegální domácí úkoly
Děkujeme za pochopení.
R96o50s84t89i91s57l48a48v 61C52a42h50a
Nicméně vaše citace zároveň říkají, že nelze dávat pětku za to, že domácí úkol dítě nesplní.
F55r15a30n81t32i81š15e73k 35P26e77t23r60í12k
A řešení není složité.
Zrušit povinnou školní docházku, zrušit centrálně řízené jednotné školství pro každého.
A pak si každý může vybrat, která škola mu nejvíce vyhovuje.
Jestli ta, kde jsou domácí úkoly nebo kde nejsou.
J19i18ř26í 13F40o80r47m70á81n23e71k
Beru to spíš jako nadsázku. Zrušit povinnou školní docházku, to je asi spíš krok zpět. Co potom se skupinou nezaměstnatelných negramotů? Ti by museli žít ze sociálního systému. To je asi fakt špatný nápad.
M95i32l12a82n 45V31a69r73g76a
Reakcia k článku: namiesto učiteĺov amatéri - keďže tam nie je diskusia otvorená.
Nie je náhodou lepšie keď na stredných odborných školách učia napr predmety: technické kreslenie, deskriptíva, strojárinu, elektrinu, stavebníctvo ľudia s technickým vzdelaním ako s vyštudovanou filozofiou, politológiou a áno aj pedagogikou ktorá o technických odboroch vedia dosť málo ? Či základ je mať pedagogické vzdelania a učiť technické predmety ? Chodil som na strednú priemyselnú školu strojnícku a na šťastie ma ma učili odborné predmety ľudia s technickým vzdelaním a dokonca aj s praxou v obore. Potom aj na vysokej škole bolí lepší ako asistenti odborných predmetov absolventi Stredných priemyselných škôl a potom s vyškou v obore ako tí čo mali gymnázium + vysokú technickú školu. Ale to hovorím o rokoch 1985-89. Netuším ako to teraz vyzerá a kto všetko učí technické predmety. Kopec ľudí má vyštudované kadejaké humanitné školy a v parlamente či už národnom, alebo europarlamente vymýšľajú a píšu technické zákony - viď Euro 7 - potom to aj tak vyzerá. :)
Z94u65z13a27n79a 72R71ů39ž89i23č51k23o52v90á
Tak sice to není k tomuto článku,ale ano, pokud by v novele bylo pouze o 3.st vzdělávání a odbornících do škol ,beru. Jak píšu, je to ale možné na výjimku. Ale nesouhlasím s opatřením u všeobecně vzděl.předmětů na ZŠ a také, aby kvalifikaci uděloval ředitel školy. To opravdu nikde v Evropě nemají...
L32u41k38á12š 88H11i84n21t33e59r62b30u54c20h76n66e22r
"Vidím potřebu dětí látku ještě doma procvičit" a přitom zcela v rozporu s tím mluvíte o potřebě budovat zodpovědnost. Čili případná potřeba si procvičit látku má být také na zodpovědnosti dítěte a rodiče.
Míval jsem v dětství taky desítky učitelek, co "viděly potřebu". A napařily nám zpravidla úkoly minimálně na dvě hodiny práce - ne procvičování, ale tvrdé a tupé opisovací dřiny, kde jsem "procvičovali" něco milionkrát procvičené, ať nám to šlo nebo ne.
V běžném životě zpravidla bývá buď home office, nebo práce z kanceláře, ale nikdy ne hybrid, tedy obojí najednou, kde člověk musí namakat další práci po návratu domů na vlastní zodpovědnost.
Z35u60z42a65n53a 15R98ů32ž67i19č18k80o68v70á
Jasně píšu o správné míře zatížení. Dvě hodiny opisu není úkol, ale moření:-)
A člověka na hybridní práci mám zrovna doma...pracuje v IT.
Děkuji za reakci pěkné Velikonoce.
J58o52s40e79f 50N16i28k80l
nejen za závěr vašeho zamyšlení nad domácími úkoly.
V72e90r83o42n52i63k59a 27V60a61l32í10k25o61v19á 34Š78u36b39o78v31á
Bez domácích slohů se dítě nenaučí psát. Čte doma, učí se doma... To je snaha o všeobecné blbnutí. Jako ty rozbory dvaceti knih. A dlouho mám pocit, že řízená ...
R91o75s39t63i88s13l76a23v 40J35e59z92e54k
Rozbory knih ? Mají jednoznačně jedno kritérium, je třeba ty knihy pochopit. Potažmo je minimálně přečíst.
Sloh je kapitola sama pro sebe a úzce s tím souvisí a souhlasím s tím, že to se dá jen doma, v klidu, popřemýšlet.
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4261x