Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

Nicméně vaše citace zároveň říkají, že nelze dávat pětku za to, že domácí úkol dítě nesplní.

0 0
možnosti
Foto

A řešení není složité.

Zrušit povinnou školní docházku, zrušit centrálně řízené jednotné školství pro každého.

A pak si každý může vybrat, která škola mu nejvíce vyhovuje.

Jestli ta, kde jsou domácí úkoly nebo kde nejsou.

3 1
možnosti
JF

Beru to spíš jako nadsázku. Zrušit povinnou školní docházku, to je asi spíš krok zpět. Co potom se skupinou nezaměstnatelných negramotů? Ti by museli žít ze sociálního systému. To je asi fakt špatný nápad.

4 0
možnosti
MV

Reakcia k článku: namiesto učiteĺov amatéri - keďže tam nie je diskusia otvorená.

Nie je náhodou lepšie keď na stredných odborných školách učia napr predmety: technické kreslenie, deskriptíva, strojárinu, elektrinu, stavebníctvo ľudia s technickým vzdelaním ako s vyštudovanou filozofiou, politológiou a áno aj pedagogikou ktorá o technických odboroch vedia dosť málo ? Či základ je mať pedagogické vzdelania a učiť technické predmety ? Chodil som na strednú priemyselnú školu strojnícku a na šťastie ma ma učili odborné predmety ľudia s technickým vzdelaním a dokonca aj s praxou v obore. Potom aj na vysokej škole bolí lepší ako asistenti odborných predmetov absolventi Stredných priemyselných škôl a potom s vyškou v obore ako tí čo mali gymnázium + vysokú technickú školu. Ale to hovorím o rokoch 1985-89. Netuším ako to teraz vyzerá a kto všetko učí technické predmety. Kopec ľudí má vyštudované kadejaké humanitné školy a v parlamente či už národnom, alebo europarlamente vymýšľajú a píšu technické zákony - viď Euro 7 - potom to aj tak vyzerá. :)

0 0
možnosti
ZR

Tak sice to není k tomuto článku,ale ano, pokud by v novele bylo pouze o 3.st vzdělávání a odbornících do škol ,beru. Jak píšu, je to ale možné na výjimku. Ale nesouhlasím s opatřením u všeobecně vzděl.předmětů na ZŠ a také, aby kvalifikaci uděloval ředitel školy. To opravdu nikde v Evropě nemají...

2 0
možnosti
LH

"Vidím potřebu dětí látku ještě doma procvičit" a přitom zcela v rozporu s tím mluvíte o potřebě budovat zodpovědnost. Čili případná potřeba si procvičit látku má být také na zodpovědnosti dítěte a rodiče.

Míval jsem v dětství taky desítky učitelek, co "viděly potřebu". A napařily nám zpravidla úkoly minimálně na dvě hodiny práce - ne procvičování, ale tvrdé a tupé opisovací dřiny, kde jsem "procvičovali" něco milionkrát procvičené, ať nám to šlo nebo ne.

V běžném životě zpravidla bývá buď home office, nebo práce z kanceláře, ale nikdy ne hybrid, tedy obojí najednou, kde člověk musí namakat další práci po návratu domů na vlastní zodpovědnost.

2 0
možnosti
ZR

Jasně píšu o správné míře zatížení. Dvě hodiny opisu není úkol, ale moření:-)

A člověka na hybridní práci mám zrovna doma...pracuje v IT.

Děkuji za reakci pěkné Velikonoce.:-)

1 0
možnosti
JN

J58o52s40e79f 50N16i28k80l

9. 4. 2023 13:25

R^R^R^ nejen za závěr vašeho zamyšlení nad domácími úkoly.

3 0
možnosti
Foto

R^ Bez domácích slohů se dítě nenaučí psát. Čte doma, učí se doma... To je snaha o všeobecné blbnutí. Jako ty rozbory dvaceti knih. A dlouho mám pocit, že řízená ...

7 0
možnosti
RJ

Rozbory knih ? Mají jednoznačně jedno kritérium, je třeba ty knihy pochopit. Potažmo je minimálně přečíst.

Sloh je kapitola sama pro sebe a úzce s tím souvisí a souhlasím s tím, že to se dá jen doma, v klidu, popřemýšlet.

3 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4261x
Jsem srdcem i duší kantorka, i když původně jsem dělala v rádiu. A protože mě baví psát, tak jsem si spojila současnou a minulou profesi a píšu hlavně o škole, ale občas i o něčem jiném...co život přinese:-)

Seznam rubrik