Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P81e73t90r 44S49k69á48l47a

12. 11. 2017 18:13

Ten problém se tu probírá každou sezonu a vždy se dospěje ke stejnému závěru. Lyžování v Krkonoších se poměrem cena/výkon nemůže Alpám vyrovnat. Ve prospěch Krkonoš hrají podle mého názoru dvě věci. Jednak nejste jediná, kdo k nim má vztah (jsem na tom podobně) a pak ta vzdálenost. Pro nikoho od Prahy na severovýchod není problém zajet si na jednodenní lyžování do některého z krkonošských středisek. Do Alp už to problém je. Na týden ale už do Krkonoš určitě nepojedu, to dám přednost Alpám.

Jinak ale nemám pocit, že by cena skipasů každého od Krkonoš odradila. Střediska rozhodně nezejí prázdnotou.

1 0
možnosti
ZR

Ceny se ovšem stále zvysuji-az o 13 procent. Kdyby majitelé tolik nezvysovali kapacity , tak by se dalo lyzovat i levneji.A s tim zaplnenim hor nesouhlasím.Možná o víkendu.Když jsme v Peci na výcviku,tak tam přes týden moc lidí není...

0 1
možnosti
Foto

Krkonose mame daleko, Alpy bliz. I to SkiAmade nebo i blizsi a levnejsi strediska napr. Dachstein West nebo Tauplitz. Do drahych Krkonos jezdi Prazaci a dobre jim tak.

6 0
možnosti
Foto

Víte, naprosto s Vámi souhlasím. U nás se sklouznu tak párkrát na nějakém malém šlepru, 2 hodiny, ve všední den v lednu, nebo před Vánoci. Abych se zase rozjezdil a když nejsou lidi. Pak každý rok aspoň týden v Alpách.

Ale prosím než uveřejníte blog, kontrolujte si text. Já to četl v době, kdy v textu bylo ještě to porovnání 3denních skipassů pro 2 osoby a to mi tedy hodně nesedělo.

0 0
možnosti
ZR

Ano, máte pravdu.Přesně tak to děláme také my.

A k číslům - bylo to zbytečně složité - takže jsem zvolila pro srovnávání variantu jednodenní permice. Stáhla jsem to během tří minut, ale už to četlo asi 29 lidí...chybami se člověk učí...

0 1
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4261x
Jsem srdcem i duší kantorka, i když původně jsem dělala v rádiu. A protože mě baví psát, tak jsem si spojila současnou a minulou profesi a píšu hlavně o škole, ale občas i o něčem jiném...co život přinese:-)

Seznam rubrik