Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vzpomněl jsem si, jak chtěli vlekaři a hoteliéři před léty kompenzaci od státu za to, že napadlo málo sněhu. Tak hezký obrázek o majitelích.

9 0
možnosti
PV

no se stačí podívat komu skiareály patří - rozhodně mezi nimi nehledejte ,,zapálené ,, podnikatele, ale mafiány, kteří si mnohdy přes areály perou špinavé prachy .

No schválně - kdopak ví, který areál vlastní třena pan Janoušek ??

2 0
možnosti
ZR

Musím vás ubezpečit, že většinu majitelů či jednatelů krkonošs.společností, když neznám osobně, tak je znám z tiskovek (jezdila jsem na ně pravidelně - dělaly se mimochodem v Praze;-)) nebo jsem s nimi byla v telefonickém kontaktu, když jsem sháněla info před zimou. Znám i majitele původních vleků a vlíčků, kteří tito žraloci pohltili (pár jich naštěstí zbylo - tam se jezdíváme rozjezdit před Alpami a s dětmi - hodinka za 120, dvě hodinky za 150). A rozhodně je nedávám do jednoho pytle - někteří byli docela vstřícní....;-)

0 0
možnosti
VH

Zuzanko naprostý souhlas. Je to i o službách, parkování, možnosti občerstvení a pod. Lyžujeme v Rakousku a naprostá spokojenost, Krkonoše jsou mimo realitu.Rv

6 0
možnosti
ČP

Máte naprostou pravdu. Právě z těchto důvodů lyžuji již jen výhradně v Rakousku. Když jsem před léty ještě lyžoval u nás doma, pravidelně jsem se vracel ze sjezdovky naštvaný. Ale možná, že se o té doby něco změnilo k lepšímu.

1 0
možnosti
Foto

Docela Vám rozumím. Hezky sepsáno a karma. Já mám tu obrovskou výhodu, že na lyžích jsem naposledy stál před čtyřiceti lety jako student střední školy na lyžařském výcviku kdesi v Beskydech :-) Takže mně tohle moc neoslovuje a když si chci "zasportovat", tak se nechám vyvézt busem nahoru někam k hospodě, patřičně "zababušen" abych nezmrznul, popíjím na terase pivo, kafe a rum, k tomu si pokuřuju doutníček, dýchám svěží horský vzduch a kochám se příjemným výhledem na lepé tvary lyžařek ;-D. Když mi začne opravdu být zima, tak zaplatím útratu, sednu na nejbližší hromadné přibližovadlo a nechám se zase odvézt do civilizace. Ale lyžařům a lyžařkám fandím. Takže za mně R^

0 0
možnosti
ZR

Ladislave, rozumím a díky za koment. I když je asi škoda, že nelyžujete, ale Vámi popsanou pohodičku (až na to kouření) mám také ráda...

0 0
možnosti
NM

...zajímavý názor ale přeci vše je o penězích a když vidím,co jsou ochotni dát za skipas a z mého pohledu/pronajímám horskou chalupu/potom se rekreanti dohadujou o ceně za pobyt a proto rovněž budu razit heslo "kdo nemá na pobyt ať nejezdí na hory" je to kruté a donekonečna to praktikovat nejde..

2 0
možnosti
ZR

Děkuji moc za koment. No právě, že ten článek je o tom, že je lyžování o penězích,my s tím také počítáme, ale přiměřených! (Nesouhlasím ale, že vše je o penězích!!) Vždyť průměrný plat v Rakousku, Německu, Francii je i několikanásobně větší než u nás a zrovna služby lanovkářů tomu vůbec neodpovídají. Myslím, že kdyby byly denní permice kolem 400-500 Kč, tak se nikdo nebude ošívat.R^

4 1
možnosti
ML

M50a61r92t74i16n 97L34a10c95o

12. 11. 2017 19:18

Nerozumiem vám. Lyžiarske strediská patria súkromníkom a ten chce na nich zarobiť. Nie je to charita. Kľudne si môže nastaviť cenu na desaťtisíc CZK/deň. Vy ho zase môžete ignorovať. Ja mám už roky na blackliste Tatry, Vysoké aj Nízke, pretože tamojšie strediská patria spoločnosti TMR, dcére nenažratých J&T. Tí vlastnia myslím aj "Špindl". Ale pokiaľ zjazdovky nezívajú prázdnotou (naopak), je ešte stále priestor na zvyšovanie cien, pokiaľ sa dopyt a ponuka nestretnú. Hovorí sa tomu trh.

6 2
možnosti
ZR

Tak to je škoda, že mi nerozumíte. Přestože hovorítě po slovensky, já vám rozumím:-) Však ano, je to soukromníků - vždyť tam o tom píšu! Neměla by to být charia... ale ani nenajedenost, že? Sám hovoříte o nenažratých JaT - čili asi víte, o čem hovorím....majte sa!8-o

5 1
možnosti
RJ

R59a66d90e11k 60J98a50r56o12š

12. 11. 2017 18:38

Na našich horách (všech) jsem stál na sjezdovkách naposled v r. 1996. Od té doby již jen francouzské či italské Alpy. Propastný rozdíl ve všech parametrech (včetně ceny pokud člověk jezdí do jejich menších středisek).

Krkonoše, Šumava aj. již jen na běžky...

8 1
možnosti
ZR

Tak ano, běžky jsou také řešení...Díky za koment.

1 0
možnosti

Krkonoše prostě těží z umístění a ve Špindlu to půjde nahoru, dokud to lidé budou ochotní platit.

4 0
možnosti
ZR

No, asi máte, bohužel, pravdu...;-(

0 0
možnosti
IH

I51r30e56n29a 32H66r78u21b60á

12. 11. 2017 18:18

Nejsem lyžař a úplně tomu nerozumím - zaplatíte za skipas ve Špindlu a můžete najezdit pouze těch 25 km a pak vás už systém na sjezdovku nepustí? A v Alpách 1220 km (dá se to najezdit za jeden den)? Nebo jezdíte celý den? V tom případě je to přece jedno, kolik km ty sjezdovky mají a důležitá je cena za den?

3 2
možnosti
ZR

Chápu váš dotaz. Je to takto: v krkonoš.střediscích je (vzhledem ke kapacitě našich hor) málo km sjezdovek (tak 20 na 1 středisko, někde jsou už střediska spojená).Takže jezdíte na pár sjezdovkách stále dokola. Navíc dobří lyžaři, kteří jezdí červené a černé sjezdovky (těžší) , tak musí jezdit pár sjezdovek stále dokola a dokola. V Peci Javor a nebo Bramberk a na Černé hoře třeba pod lanovkou. Např.na té zmiňované Sella Rondě jedete kolem masivu systémem lanovek celý den (jeden okruh lanovek tu má 40 km).A vy si můžete kdykoliv z toho okruhu vyjet mimo (tam platí permice také) a lyžovat ve středisku napojeném na tento okruh. Každý den tak můžete najet klidně 40,50 km pokaždé na jiných sjezdovkách.Opravdu se to nedá úplně srovnávat, ale minimálně kupní sílou našich obyvatel ano.

6 0
možnosti
RE

Špindl jsme vzdali dávno, hlavně kvůli tomu, že za těch 850,- se svezete 3-4krát, zbytek prostojíte ve frontě. Jezdíme na Plešivec - sjezdovky nádherné, lanovky velkokapacitní, ale lidí už taky mraky:( Alpy jsou v tom přepočtu na km sjezdovek nejlevnější, ale stejně to za den neprojedete. Největší bonus v Alpách je, že tam člověk jezdí vlastně skoro sám a to jak na lanovce, tak i na sjezdovce:)

3 0
možnosti
PS

P57e96t68r 87S67k46á75l38a

12. 11. 2017 18:22

Tohle se tu traduje už od nepaměti a pravda to není. Pokud ve Špindlu dorazíte na svah na půl deváté, 3 až čtyři jízdy zvládnete dřív, než se udělá fronta. A ani v té nejdelší nečekáte déle než patnáct minut. Samozřejmě proti Alpám je to dlouho.

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4261x
Jsem srdcem i duší kantorka, i když původně jsem dělala v rádiu. A protože mě baví psát, tak jsem si spojila současnou a minulou profesi a píšu hlavně o škole, ale občas i o něčem jiném...co život přinese:-)

Seznam rubrik