Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZR

Někteří jsou podle mě vyloženě spokojení, že jsou v zajetí....ti z poslední doby ti mobilizovani...všiml jste si? Třeba ten, co ho doporučuji ( mladík, firma na dětské programy), co má video už 3 mil shlédnutí. Na něm je vidět úleva...tomu věřím každé slovo. Někteří prostě chtějí hlavně domu a podle toho asi vybírají slova...ale na Zolkinovi to stejně nezáleží...Nové je tam také video s klukem,který se původně u firmy přihlásil na ochranu objektů a najednou se ocitl na Ukrajině...tomu bych to také věřila. A často tam zaznívá, jak první prchají z boje velitelé, všiml jste si toho? Hrozná armáda.

0 0
možnosti
Foto

Také tento kanál sleduji a dá se celkem dobře použít automatický překlad. Co se týče těch rozhovorů se zajatými vojáky, tak mám dojem, že většina z nich lže, stejně jako jejich příbuzní. Ten obraz ruské společnosti je katastrofický.

3 0
možnosti
JM

J21o34s76e39f 16M34i69k35e25l

28. 10. 2022 21:42

Jenom naštve, že se to musí každých pár minut nastavovat znovu a znovu! Že ještě nikoho nenapadlo s tím něco udělat!;-€

0 0
možnosti
PJ

super blog, tohle je realita Ruska

1 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4261x
Jsem srdcem i duší kantorka, i když původně jsem dělala v rádiu. A protože mě baví psát, tak jsem si spojila současnou a minulou profesi a píšu hlavně o škole, ale občas i o něčem jiném...co život přinese:-)

Seznam rubrik