Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zatrolení matikáři, voni si to uměj spočítat! :-)

1 0
možnosti

No.moc velké počty to nejsou, že :-)) 4 je míň než 9. Nejde o počty,ale o poctivé jednání. Toho se nám jaksi nedostává...a to není matematika,ale hnusná politika.

1 0
možnosti

Osobně si myslím, že v tarifech už mají učitelé minimálně odpovídající ohodnocení. Teď by bylo dobré odlišit zrno od plev a dát ředitelům více na odměny. A pokud tomu dobře rozumím, to se děje. Pokud tedy těch zbylých 5 % skutečně doputuje ředitelům...

2 1
možnosti

Nastupující učitelé mají o pár korun víc než nabízí Lidl. Takže NE! Musí se do tarifu přidávat, co to půjde. Zrno od plev můžete rozlišovat,až bude výplata pro VŠ odpovídající. Zatím mají učitelé asi 60-70 procent průměr.platu VŠ v ČR. Vše musí jít do tarifu. Nutně!! Navíc zdravotníky také nerozlišujeme zrno od plev,ne? Jste rád, že vám někdo odoperuje slepák, utrře vám v nemocnici zadek a dá napít. Že?

6 0
možnosti

je třeba, abychom zblbli. moc remcáme a ještě to podkládáme argumenty. některé rodiny navíc mají tu drzost, že děti dovzdělávají doma pomocí zděděných knihoven. kam by korporát přišel, kdyby si každý poučeně vybíral

2 0
možnosti

Jo, pěkně jste to napsala, ale to "hold" bych prosil opravit. Nabíjíte tak zbytečně oponentům.

1 1
možnosti

Dík. Žádný hold jsem vzdávat rozhodně nechtěla...jste pozorný čtenář:-) Češtinář?

0 0
možnosti

S30l37a83v16e69k 61F96o33r15t

23. 12. 2020 17:41

Být vámi kandiduji...dohodnu zařídím přidám...jak jednoduché :-)

2 1
možnosti

To je na mě ? :-) Já umím učit matematiku, proto se zatím nikam necpu. Jsem užitečná na svém místě. Stejně tak by pan Plaga byl užitečnější třeba za katedrou. V roli ministra se mu prostě nevede. Nenašel svoje místo. Zatímco ale, když já naučím (i když to je tedy fakt jen hypotéza) špatně trojčlenku pár dětí, nenadělám tolik škody. Zatímco on páchá kudy chodí. Nikdy ale neříkej nikdy....Až já budu na ministerstvu....:-))))

4 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
12 2
možnosti

Doba si žádá osobnosti, a ne slabochy, co se schovávají za neziskovky. Ty si ho však nemohou vynachválit.

13 0
možnosti

Dnes jsem někde četl, že je to 9%, 4% do tarifů a zbytek do odměn. Nebo jsem špatně poslouchal?

5 1
možnosti

Já učitelům fandím, je to těžká profese. Před skoro 70 lety jsem zasedl do lavic a dnes je to úplně jiný svět. Tenkrát byl učitel "bůh" a měl vždy pravdu. Ve třídě až 45 děcek, žádní asistenti. Článek blogerky považuji ale až za příliš negativní - všechno je špatně. Vnuk se v 1.třídě učil anglicky. Je šikovný, ovládá počítač a tak anglické názvy mu nejsou cizí. Přesto výsledky po roce školní výuky považuji - jemně řečeno - za slabší. Pravda řádil covid, ale přesto ...

8 0
možnosti

Ne,to je ironie. Negativní by vypadal.jinak. Jsem na pana ministra ještě velmi,velmi hodná. Díky za přečtení a hezké Vánoce.

9 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS